دانشگاههای خصوصی ترکیهمقالات

دانشگاه باشکنت

معرفی کامل دانشگاه باشکنت 

دانشگاه باشکنت آنکارا (BAŞKENT) یکی از بهترین دانشگاه‌های خصوصی ترکیه به‌شمار می‌رود که در سال 1994 توسط مرکز سوانح سوختگی ترکیه و سازمان پیوند اعضا ترکیه و بنیاد آموزشی هابرال (Haberal) در آنکارا پایتخت کشور ترکیه ایجاد شد و امروزه به عنوان یک مرکز علمی تحقیقاتی و درمانی در کشور ترکیه و شهر آنکارا شناخته می‌شود.

دانشگاه Başkent اولین دانشگاه خصوصی در ترکیه است که دارای گواهینامه کیفیت ISO (سازمان بین المللی استانداردسازی جهانی) در فعالیت های مراقبت های بهداشتی و آموزشی است.

خوشبختانه دانشگاه باشکنت آنکارا در لیست دانشگاه های مود تایید وزارت بهداشت ایران و همچنین مورد تایید وزارت علوم ایران قرار دارد. لذا، تمامی فارغ التحصیلان ایرانی این دانشگاه می توانند بلافاصله بعد از اتمام تحصیل در ترکیه برای ارزشیابی مدرک خود و ورود به بازار کار در ایران اقدام بنمایند.

شرایط پذیرش دانشگاه باشکنت

دانشگاه باشکنت آنکارا با اینکه جزء دانشگاه های خصوصی کشور ترکیه می باشد، اما برای ورود به این دانشگاه داوطلبان خارجی باید موفق به کسب امتیاز در یکی از آزمون های ورودی TRYOS یا SAT شوند. بیشترین ظرفیت پذیرش دانشگاه باشکنت آنکارا از طریق نتیجه ازمون متمرکز TRYOS می باشد که سالانه دو بار در دو بازه زمانی مختلف در شهر های بزرگ ترکیه به صورت سراسری برگزار می شود.

تمام داوطلبان ایرانی برای قبولی رشته های پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه باشکنت انکارا باید واجد شرایط سن و معدل مناسب باشند. به همین دلیل اگر دارای شرایط سنی کمتر از 25 سال و معدل دیپلم حداقل 18 از 20 هستید، با کسب امتیاز 450 از 500 نمره کل ازمون TRYOS می توانید موفق به پذیرش دو رشته پزشکی و دندانپزشکی در دانشگاه باشکنت انکارا شوید.

برای قبولی رشته های پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه باشکنت انکارا از طریق آزمون جامع آمریکایی SAT باید موفق به کسب امتیاز حداقل 1550 از 1600 نمره کل آزمون شوید. جهت ثبت نام و اطلاع از تاریخ آزمون های ورودی TRYOS و SAT می توانید با کارشناسان ما در مجموعه آکادمی کرمی تماس بگیرید.

اگر به دنبال تحصیل رشته های پزشکی و دندانپزشکی بدون آزمون در دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت ایران در ترکیه هستید، پیشنهاد می کنیم مقاله دانشگاه باهچه شهیر، دانشگاه آیدین، دانشگاه آجی بادام، دانشگاه یدی تپه و دانشگاه مدیپول استانبول را مطالعه کامل بفرمایید.

پذیرش بدون آزمون دانشگاه باشکنت آنکارا

یکی از سوالات پر تکرار داوطلبان ایرانی در مورد شرایط پذیرش بدون آزمون دانشگاه باشکنت آنکارا می باشد. متاسفانه در چند سال اخیر اطلاعیه پذیرش بدون آزمون دانشگاه باشکنت آنکارا بصورت غیر قانونی و خرید صندلی توسط افراد سود جو در حال چرخیدن است. همانطور که گفته شد، پذیرش قانونی دانشگاه باشکنت انکارا فقط از طریق شرکت در ازمون ورودی و کسب امتیاز می باشد.

تنها با استفاده از قبولی در بورسیه تحصیلی دولت ترکیه تحت عنوان ترکیه بورسلاری امکان ثبت نام بدون آزمون در دانشگاه باشکنت انکارا و بدون پرداخت شهریه امکانپذیر است. که قبولی از طریق ترکیه بورسلاری بسیار سخت و پیچیده می باشد. چرا که داوطلب باید واجد شرایط سنی کمتر از 21 سال و معدل دیپلم حداقل 19 باشد. علاوه بر این باید دارای یک رزومه علمی قوی باشد.

نکته! هر چه تعداد این امتیازات بیشتر باشد، شانس قبولی دانشجو  برای دریافت پذیرش بدون آزمون با بورسیه تحصیلی در دانشگاه باشکنت آنکارا بالا خواهد بود.

فواید تحصیل در دانشگاه باشکنت آنکارا

تحصیل پزشکی در دانشگاه باشکنت آنکارا 

مدت زمان تحصیل رشته پزشکی در ترکیه شش سال به طول می انجامد. برای پذیرش رشته پزشکی در دانشگاه باشکنت انکارا داوطلبان باید موفق به کسامتیاز در یکی از ازمون های ورودی TRYOS یا SAT شوند. پزشکی این دانشگاه مورد تایید وزارت بهداشت ایران است.به همین دلیل دانشجویان پس از تحصیل می توانند در بهترین بیمارستان های ایران مشغول به کار شوند و یا مجوز تاسیس مطب پزشکی را اخذ کنند.

شهریه رشته پزشکی دانشگاه باشکنت انکارا برای سال تحصیلی 2025_2024 سالانه 18.500 دلار می باشد. این شهریه در دو ترم تحصیلی به دانشگاه پرداخت خواهد شد.

دانشگاه باشکنت انکارا دارای بیمارستان در سراسر ترکیه، دو کلینیک سرپایی، چندین مرکز دیالیز و دو مرکز توانبخشی می باشد. بیمارستان باشکنت انکارا در بخش سلامت یکی از نهاد هایی است که جامع ترین خدمات سلامت را ارائه می دهد و یکی از دانشگاه های معتبر در لیست ISO 500 بوده است.

تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه باشکنت آنکارا 

برای تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه باشکنت آنکارا، داوطلبان از طریق شرکت در آزمون TRYOS و کسب نمره قابل قبول حداقل 450 از 500 می توانند در این رشته پذیرش بگیرند. مدت زمان تحصیل رشته دندانپزشکی در ترکیه پنج سال می باشد و این رشته به هر دو زبان ترکی و انگلیسی در دانشگاه باشکنت آنکارا ارائه شده است.

شهریه رشته دندانپزشکی دانشگاه باشکنت انکارا برای سال تحصیلی 2025_2024 سالانه 18.500 دلار می باشد. این شهریه در دو ترم تحصیلی به دانشگاه پرداخت خواهد شد.

نکته! قابل توجه متقاضیان تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در دانشگاه باشکنت آنکارا، جهت اخذ پذیرش از این دانشگاه علاوه بر نمره آزمون TRYOS قابل قبول، دانش آموز بایستی معدل کل سه سال دبیرستان بالای 18 و سن زیر 25 سال را داشته باشند.

تمام داوطلبان ایرانی برای قبولی رشته دندانپزشکی دانشگاه اولوداغ باید واجد شرایط سن و معدل مناسب باشند. به همین دلیل اگر دارای شرایط سنی کمتر از 25 سال و معدل دیپلم حداقل 18 از 20 هستید، با کسب امتیاز 450 از 500 نمره کل ازمون TRYOS می توانید موفق به پذیرش دو رشته پزشکی و دندانپزشکی در دانشگاه اولوداغ شوید.

پیشنهاد می کنیم مقاله تحصیل دندانپزشکی در ترکیه را مطالعه بفر مایید.

تحصیل فیزیوتراپی در دانشگاه باشکنت آنکارا

مدت زمان تحصیل فیزیوتراپی در ترکیه برای مقطع کارشناسی چهار سال و کارشناسی ارشد دوسال می باشد. برای پذیرش رشته فیزیوتراپی در دانشگاه باشکنت آنکارا لازم است که داوطلب موفق به کسب امتیاز حداقل 400 از 500 نمره کل آزمون TRYOS شود.

زبان تحصیل رشته فیزیوتراپی دانشگاه باشکنت آنکارا به زبان ترکی ارائه می شود. لذا، داوطلبان باید برای شروع دوره اصلی تحصیل خود باید مدرک سطح B2 تومر را به دانشگاه ارائه دهند و یا موفق به قبولی در آزمون تعیین سطح دانشگاه شوند.

*با توجه به اینکه دانشگاه باشکنت آنکارا دارای تاییدیه وزارت بهداشت و علوم ایران می باشد، سالانه درخواست پذیرش بالایی را از جانب داوطلبان ایرانی دریافت می کند. با کمک مشاورین با تجربه آکادمی کرمی از شرایط کامل تحصیل در دانشگاه باشکنت آنکارا مطلع شوید.

شهریه دانشگاه باشکنت 2024

دانشکده شهریه سالانه به دلار 
پزشکی 33.300
دندانپزشکی  33.300
دارو سازی  26.100
فنی مهندسی 22.500
حقوق 21.600
معماری 22.500
روانشناسی 21.000
تعلیم و تربیت 18.900
علوم و هنر 18.900
اقتصاد و علوم  19.800
ارتباطات 18.900
علوم و بهداشت 18.900
هنر های زیبا  18.900
علوم بازرگانی  18.900
دوره آمادگی زبان انگلیسی  16.200
دوره آمادگی ترکی 3.600
مقطع کاردانی  13.500

مدارک مورد نیاز ثبت نام دانشگاه باشکنت

  • اسکن پاسپورت
  • اسکن عکس 4*3
  • نتایج یکی از آزمون های TRYOS یا SAT
  • اصل مدرک دیپلم به همراه ترجمه ترکی یا انگلیسی
  • ریز نمرات دوره ی تحصیلی دبیرستان به همراه ترجمه زبان ترکی یا انگلیسی
  • در صورتی که فارغ التحصیل دیپلم نظام قدیم هستید به ترجمه مدرک پیش دانشگاهی و ریزنمرات آن هم الزامی است.

نکته مهم! اگر دانش آموز سال آخر دبیرستان هستید با ترجمه کارنامه سال دهم، یازدهم و کارنامه ترم اول دوازدهم به همراه ترجمه گواهی اشتغال به تحصیل می توانید برای پذیرش دانشگاه های ترکیه اقدام کنید.

بورسیه دانشگاه باشکنت آنکارا

یکی از مزیت های دانشگاه باشکنت آنکارا، ارائه بورسیه تحصیلی از سوی خود دانشگاه است. بورسیه تحصیلی در دانشگاه باشکنت ترکیه به دو صورت است. بورسیه تحصیلی اول شامل داوطلبانی می شود که در آزمون TRYOS حداقل نمره بالای 450 و یا در آزمون SAT نیز نمره بالای 1580 را کسب کنند و معدل بالای 18 داشته باشند. ضمنا آزمون دیگری به نام Graduation GPA وجود دارد که دانشجو باید در آن هم نمره بالای 9 را به دست آورده باشد.

بورسیه تحصیلی دوم  دانشگاه باشکنت به دانشجویان ممتاز هر رشته در هر مقطع ارائه می‌شود که برای برخورداری از آن باید بتوانند در آزمون Graduation GPA نمرات مختلفی را کسب کنند. به عنوان مثال، دانشجویان رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی باید در این آزمون حداقل نمره 9.2 به بالا را داشته باشند تا بتوانند این بورسیه تحصیلی را دریافت کنند. این در حالی است که دانشجویان مقطع لیسانس باید حداقل نمره 3.5 به بالا را در این آزمون به دست آورده باشند. همچنین حداقل نمره GPA برای دانشجویان کارشناسی ارشد هم 3.90 در نظر گرفته شده است.

آدرس دانشگاه باشکنت

دانشگاه باشکنت در پایتخت کشور ترکیه، آنکارا واقع شده است. پردیس اصلی دانشگاه باشکنت در خیابان باگلیکا کمپوسو (Bağlıca Kampüsü) در محله فاتح سلطان، بلوار دوملوپینار و 18 کیلومتری بزرگراه اسکی شهیر در شهر آنکارا قرار دارد.

توضیحات کامل دانشگاه خصوصی باشکنت آنکارا

رنکینگ دانشگاه باشکنت 

دانشگاه باشکنت اولین دانشگاهی هست که جایزه کیفیت آموزش طلا را دریافت کرده است و در بین 50 دانشگاه برترترکیه قرار دارد. دانشگاه باشکنت دارای رنکینگ جهانی +1001 می باشد. مخصوصاً در رشته‌های مرتبط با پزشکی، این دانشگاه پیشرفت های زیادی را کسب نموده است، که در نوع خود بسیار حائز اهمیت می باشد.

دانشگاه باشکنت همچنین عضو برنامه تبادل دانشجو اراسموس با بیش از 200 دانشگاه در سراسر جهان می باشد که با استفاده از این بورسیه تمامی دانشجویان ممتاز این دانشگاه می توانند در پایان سال دوم تحصیلی خود به مدت یکسال در یکی از دانشگاه های برتر کشور های آمریکا، کانادا و عضو اتحادیه اروپا تجربه تحصیلی خوبی را کسب بنمایند.

برای استفاده از شرایط بورسیه اراسموس دانشگاه باشکنت آنکارا دانشجویان باید موفق به کسب معدل پایان ترم 2.5 از 4 شوند. علاوه بر این به زبان انگلیسی تسلط کامل داشته باشند.

لیست دانشکده های دانشگاه باشکنت

دانشگاه باشکنت دارای 11 دانشکده، یک هنرستان دولتی، 7 موسسه، 7 مدرسه حرفه ای، یک مدرسه زبان های خارجی، 27 مرکز تحقیقاتی، 1720 عضو هیات علمی و حدود 18000 دانشجو است.

  • دانشکده هنرهای زیبا، معماری و طراحی
  • دانشکده ارتباطات
  • دانشکده دندانپزشکی
  • دانشکده علوم اقتصاد و دارایی
  • دانشکده تربیت معلم
  • دانشکده مهندسی
  • دانشکده علوم بهداشتی
  • دانشکده حقوق
  • دانشکده پزشکی
  • دانشکده الهیات
  • دانشکده علوم تجربی

رشته های دانشگاه باشکنت آنکارا

  • پزشکی
  • دندانپزشکی
  • تغذیه و رژیم درمانی
  • فیزیوتراپی و توانبخشی
  • پرستاری و خدمات بهداشتی
  • مهندسی کامپیوتر
  • مهندسی برق و الکترونیک
  • مهندسی صنایع
  • مهندسی مکانیک
  • اقتصاد
  • مدیریت
  • حقوق
  • معماری
  • علوم سیاسی و روابط بین‌الملل
  • مدیریت گردشگری
  • رادیو و تلویزیون و سینما
  • هنرهای تجسمی
  • طراحی گرافیک
  • معماری داخلی و طراحی محیطی
  • مد و طراحی نساجی

نحوه ورود به دانشگاه باشکنت

شرایط آموزش در دانشگاه باشکنت آنکارا

اساتید این دانشگاه اکثراً از اساتید مشترک در دانشگاه حاجت تپه و آنکارا هستند و اغلب در آمریکا تحصیل کرده‌اند. اساتید و آموزش دانشگاه نسبت به دانشجویان و نحوهٔ تحصیل آن‌ها بسیار سخت گیر بوده و امتحان نهایی دانشجویان انتهای سال تنها یک بار برگزار می‌شود و به همین علت امتیاز و نمرهٔ دانشجویان برای قبولی بسیار مهم است و اگر در این آزمون نمرهٔ قبولی(۶۰ به بالا) دریافت نکنند، باید آن سال را دوباره ثبت نام کنند و مشغول به تحصیل در همان سال شوند و شهریه آن سال دوباره پرداخت می‌شود.

کلاس‌ها از ۸۵ دانش آموز تشکیل شده‌است که هر کلاس ظرفیت ثبت نام ۱۳ ایرانی را دارد. در این دانشگاه به زبان ترکی یا انگلیسی تحصیل می‌کنند. در صورتی که به زبان انگلیسی در رشته‌های پزشکی تحصیل می‌کنید پس از سال چهارم موظف به صحبت به زبان ترکی هستید تا بتوانید با بیمار ارتباط برقرار کنید. ساعت کاری دانشگاه و شروع کلاس‌ها ۹ صبح می‌باشد و بستگی به تعداد کلاس‌ها و رشته تان تا ۵ بعد از ظهر ادامه می‌یابد.

زبان آموزش دانشگاه باشکنت آنکارا 

زبان آموزشی در اغلب رشته‌های دانشگاه باشکنت به زبان ترکی است با این حال تحصیل در برخی از رشته‌ها به زبان انگلیسی است. دانشجویان برای ورود به دوره اصلی مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد باید در آزمون تعیین زبان دانشگاه باشکنت شرکت ‌کنند.

این آزمون در ابتدای سال تحصیلی (بازه زمانی مرداد الی شهریور) توسط خود دانشگاه به صورت حضوری برگزار می شود. دانشجویانی که حداقل نمره‌ی 65 از 100 آزمون مهارت زبان را کسب ‌کنند، به عنوان دانشجویان موفق پذیرفته می‌شوند. این افراد می توانند در رشته‌هایی که ثبت نام کرده اند، تحصیلات خود را شروع کنند.

 کالج زبان دانشگاه باشکنت آنکارا

دانشجویانی که واجد شرایط سطح زبان مورد نیاز برای ورود به دوره اصلی رشته تحصیلی خود نباشند، الزاما باید در دوره های حاضرلیک و یا آمادگی زبان دانشگاه به مدت 6 ماه شرکت کنند و سطح زبان خود را تقویت کنند. لذا دانشجو صرفا پیش پرداخت شهریه اصلی دانشگاه را در زمان پذیرش به دانشگاه پرداخت می کند و علاوه بر پیش پرداخت شهریه رشته مورد نظر، هزینه دوره حاضرلیک زبان را بصورت اقساط  پرداخت می کند و بعد از اتمام دوره زبان، برای ورود به دوره اصلی و اخذ واحد درسی، مابقی شهریه اصلی رشته مورد نظر را پرداخت می کند.

بیمارستان‌ دانشگاه باشکنت آنکارا 

این دانشگاه در زمینه‌هایی مانند بیمارستان‌ها، کلینیک‌های سرپایی و مراکز دیالیز در میان مردم ترکیه بسیار شناخته شده‌ است. دانشگاه باشکنت دارای 10 بیمارستان در سراسر کشور ترکیه از جمله بیمارستان‌های آن در 6 شهر ترکیه واقع شده اند .

  • بیمارستان باشکنت آنکارا(Başkent Ankara hospital)
  • بیمارستان باشکنت استانبول(Başkent Istanbul hospital)
  • بیمارستان باشکنت ازمیر(Başkent Izmir hospital)
  • بیمارستان باشکنت آلانیا(Başkent Alanya hospital)
  • بیمارستان باشکنت آدانا(Başkent Adana hospital)
  • بیمارستان باشکنت قونیه(Başkent Konya hospital)

امکانات دانشگاه باشکنت آنکارا

دانشگاه باشکنت آنکارا دارای امکانات متنوعی است که به دانشجویان کمک می کند تا در محیطی مناسب و با امکانات کامل تحصیل کنند. برخی از امکانات این دانشگاه عبارتند از:

1. کتابخانه دانشگاه باشکنت

کتابخانه دانشگاه باشکنت مرکز مهم آموزشی و پژوهشی است که اطلاعات و منابع لازم را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. کتابخانه در مساحت 12500 متر مربع واقع شده است. نشریات در طبقه دوم قرار دارند و هر طبقه دارای میز مطالعه برای دانشجویان است.

ضمناً کتابخانه پردیس همه روزه تا ساعت 23:00 باز است و در سالن کتابخانه مطالعه 24 ساعته وجود دارد. کتابخانه اصلی دانشگاه ساختمانی مدرن و زیبا در پردیس اصلی دانشگاه است و هر کتاب و یا مقاله ایی که دانشجویان در طول تحصیل به آن نیاز دارند، را در اختیار آنها قرار می دهد.

آدرس دانشگاه یاشکنت آنکارا

2. خوابگاه دانشگاه باشکنت

باشکنت آنکارا یکی از محبوب ترین دانشگاه های ترکیه است و خوابگاه های مختلفی را برای دانشجویان خود دارد. این خوابگاه ها شامل خوابگاه های داخل دانشگاه و خارج دانشگاه هستند که با توجه به نیاز و ترجیحات دانشجویان می توانند انتخاب شوند.

خوابگاه های داخل دانشگاه با اتاق هایی از نوع دو تخته یا سه تخته و همچنین اتاق های تک نفره با تمامی امکانات اساسی مانند تلویزیون، یخچال و آشپزخانه کوچک مجهز شده اند. همچنین، این خوابگاه ها به اینترنت پرسرعت و دسترسی به انواع ورزش ها، کتابخانه و فضاهای آموزشی دسترسی دارند.

خوابگاه های خارج دانشگاه نیز با اتاق های تک نفره و چند نفره در اختیار دانشجویان قرار می دهند. این خوابگاه ها با امکاناتی مانند رستوران، بار، سالن ورزشی و فضاهای آموزشی مجهز شده اند. همچنین، دسترسی به اینترنت پرسرعت نیز در این خوابگاه ها فراهم است.

به طور کلی، خوابگاه های باشکنت آنکارا با ارائه امکانات و خدمات متنوع، سعی در ارائه محیطی مناسب برای زندگی و یادگیری دانشجویان دارند.

اقامتگاه دانشجویی دانشگاه باشکنت آنکارا
خوابگاه دانشگاه باشکنت آنکارا

3. حمل و نقل به دانشگاه باشکنت

از آنجایی که پردیس اصلی در 18 کیلومتری خارج از شهر آنکارا قرار دارد و خوابگاه ها در پردیس اصلی قرار دارند، دانشگاه حمل و نقل رایگان از پردیس تا مرکز شهر را فراهم می کند.

4. باشگاه ورزشی در دانشگاه باشکنت

همچنین در دانشگاه انواع امکانات ورزشی برای دانشجویان و کارکنان وجود دارد. چندین سالن ورزشی، مرکز تناسب اندام، سالن های بدنسازی، مرکز دوچرخه سواری، استادیوم فوتبال و چندین امکانات دیگر وجود دارد که دانشجویان می توانند از آنها استفاده کنند. دانش‌آموزان همچنین می‌توانند عضو تیم‌های زیادی باشند که در طول سال تحصیلی در مسابقات مختلف شرکت می‌کنند.

5. خدمات درمانی دانشگاه باشکنت آنکارا

دانشگاه باشکنت در زمینهٔ رشته‌های پزشکی بسیار معروف است و به همین علت خدمات بسیاری در این زمینه ارائه می‌کند. برای مثال مرکز بهداشت دانشجویی در مجتمع خوابگاه خدمات پزشکی رایگان را به صورت ۲۴ ساعته در اختیار دانشجویان قرار می‌دهد. در مرکز بهداشت دانشجویی، یک کلینیک عمومی و دندانپزشکی وجود دارد. دانشجویان می‌توانند از خدمات بیمارستان دانشگاه باشکنت آنکارا در صورت لزوم بهره‌مند شوند. علاوه بر این، بیماران می‌توانند از خدمات درمانی بیمارستان‌های دانشگاه باشکنت در شهرهایی مانند آلانیا، آدانا، ازمیر، اسکندران و استانبول استفاده کنند.

6. کانال تلویزیونی دانشگاه باشکنت آنکارا

شبکه تلویزیونی Kanal B یک کانال تلویزیونی ملی است که توسط دانشگاه باشکنت تأسیس شده‌است. یک ایستگاه رادیویی (Radio Başkent) نیز در ارتباط با این کانال وجود دارد. در ۹ می ۲۰۰۴ استودیوی کانال تلویزیونی باشکنت در محوطهٔ این دانشگاه تأسیس شد و برنامه‌ها و اخبار این دانشگاه از طریق این کانال به اطلاع عموم مردم می‌رسد. این برنامه از ماهواره Türksat , DigiTurk, D-Smart پخش می‌شود.

مشاوران برتر آکادمی کرمی

جهت تحصیل در ترکیه و آشنایی با دانشگاه ها و شرایط مربوطه آن لازم است که حتماً از یک متخصص با تجربه کمک بگیرید تا در انجام همه‌ مراحل به درست‌ترین روش ممکن عمل کنید. پیشنهاد ما به شما این است که اگر قصد مهاجرت تحصیلی به ترکیه و یا هرگونه سؤال در همین رابطه دارید با مشاوران برتر آکادمی کرمی تماس بگیرید تا بعد از بررسی کامل شرایط شما، بهترین راهنمایی‌ ها را در اختیارتان قرار دهند.

شماره تماس

میانگین امتیازات ۵ از ۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *